L’Hospital de Barcelona, referent de la sanitat privada, fa un pas més cap a la consolidació de la seva presència digital amb la creació de la seva pàgina oficial a Linked In. Aquesta nova plataforma es presenta com un espai estratègic per compartir amb la seva comunitat de seguidors i el públic interessat les notícies i avenços més rellevants de l’organització.
Linked In, com a xarxa social professional destacada, ofereix l'oportunitat d'establir un canal directe de comunicació amb tothom que pugui conformar l’entorn més immediat de l’entitat i, alhora, la resta del sector sanitari. A través d'aquesta plataforma, es vol mantenir un diàleg constant i transparent amb qui desitgi conèixer més el primer hospital cooperatiu del món i estar al dia de les seves últimes novetats.
Contingut exclusiu relacionat amb les fites i avenços del dia a dia, innovacions en les instal·lacions i serveis, propostes del programa docent, esdeveniments destacats… I també oportunitats en el terreny laboral. A més de reflectir aquest tipus d’informacions, aquesta iniciativa és un reflex del compromís amb l'excel·lència en la comunicació corporativa, mitjançant un canal obert per escoltar i respondre a les inquietuds i suggeriments que puguin sorgir.
En definitiva, l’Hospital de Barcelona arriba a Linked In per convidar els seus públics a seguir la seva pàgina oficial i a unir-se a aquesta comunitat digital en constant creixement.