L'Hospital de Barcelona celebra el 35è aniversari amb la primera edició de La Milla del Grup Assistència

26/06/2024 - 11:10

Un esdeveniment esportiu solidari commemora l'obertura del centre el 1989 i demostra el compromís amb els fins socials del personal de l'organització.

Foto de grup d'alguns participants a La Milla del Grup Assistència

Amb motiu dels 35 anys de la inauguració de l'Hospital de Barcelona, el dissabte 1 de juny es va celebrar la primera edició de La Milla del Grup Assistència, una festa ludicoesportiva solidària sense ànim competitiu emmarcada al projecte Together is Better, que té per objectiu impulsar la col·laboració interna.

Més de 125 persones de les principals empreses que formen part del grup, així com els seus familiars, van resseguir corrent o caminant un circuit circular que discorria pels voltants de l'edifici en carrers tan emblemàtics com l'avinguda Diagonal. La festa va ser dissenyada per minimitzar l'impacte en l'entorn, amb mesures de reducció de residus i molèsties als veïns, així com promoció d'hàbits saludables.

En acabar la prova, Maria Àngels Font, presidenta de SCIAS, va pronunciar unes paraules d’agraïment als assistents i organitzadors de l’esdeveniment i en record de l’aniversari de l’Hospital de Barcelona, que a causa de la pandèmia de COVID-19 es va posposar un lustre. D'aquí la il·lusió i afany bolcats en aquesta primera edició, esperant que sigui la primera de moltes. Tot seguit, es va procedir al lliurament del xec solidari amb la recaptació de les inscripcions a La Milla, un total de 1.450 euros que van anar a parar a la Fundació Ateneu Sant Roc, l'entitat guanyadora de la votació que, prèviament, es va dur a terme entre el personal del grup.

Finalment, després de recuperar forces amb un generós avituallament, La Milla va concloure amb moments més lúdics, com les fotos al photocall habilitat i el lliurament d'unes originals medalles en forma de galeta com a dolç record per a totes les persones participants.