En una sala d’actes plena, el personal de l’Hospital de Barcelona va escoltar atentament els seus consells sobre “Com comunicar bé i aconseguir que els nostres missatges enganxin”. Amb exemples pràctics de l’àmbit de l’atenció sanitària, va connectar amb l’audiència i va oferir respostes al dia a dia dels professionals de la salut, que sovint afronten situacions complexes que requereixen un tractament expert. Les nombroses preguntes i intervencions van demostrar l’interès dels assistents, que en acabar la xerrada van valorar molt positivament les explicacions de la ponent.
Natalia Gironella aprofundeix en la comunicació hospitalària
La represa de les sessions de dilluns de l’Hospital de Barcelona va comptar el passat 7 de febrer amb una conferenciant d’excepció. Amb xerrades premiades a nivell nacional i escollida com la millor ponent en cicles com els de la fundació BBVA o CaixaBank, la doctora en Ciències de la Informació Natalia Gironella és especialista en lideratge i es marca com a objectiu atraure l’atenció del públic amb eines que ajudin a comunicar-se millor a la feina, amb la família, en la vida social, etc.